Friday, June 11, 2010

Me On FACEBOOK!!

Hi All...Happy Friday =)
Harap segala urusan yang anda usahakan today dilancarkan.. =) Amin!

Oh, tonight bermulalah FIFA Worldcup South Africa 2010..wah wah wah semakin ramailah jugak para suami yang akan meninggalkan para isteri di rumah untuk menyahut sahutan MakanBola, TidurBola ni.

Note for husband :
-- Sila kemaskan cushion dan kulit kacang yang berselerak di depan selepas seronok bersorak
-- Jangan lupa set alarm clock anda sendiri in-case terlelap di depan TV
-- Sila bawa kunci rumah bersama jika anda berhajat untuk ke Mapley

Sekian..TQ

Oh..
Dah ke laut hasrat saya nak memperkenalkan account Facebook baru saya.
Heh heh,
Setelah ramai sangat bertanya ''Do you have a Facebook acc..?'' dan selalu sahaja jawapannya ''No, I don't''
Jadi hari ini saya ambil keputusan untuk mengunakan Facebook sebagai cara saya memperkenalkan blog ni kepada lebih ramai orang.

Al-Maklumlah selama ini pelanggan saya terdiri daripada kawan- kawan rapat.

So everyone..Find me on FACEBOOK : Freida Ida.

Add me ya =) More products coming soon..so
Stay Tune


Best Wishes & Happy Weekend ;
Freida